суббота, 25 февраля 2017 г.

4 етап СП "Зустрічають по обкладинці"

Всім привіт!
    Подивилася я результати трьох етапів - не сподобалися мої обкладинки дівчатам...але я не звикла зупинятися на пів дороги і закінчу СП. Обкладинки знайшли своїх господарів і це не може не радувати)))
   На цьому етапі обов'язковий елемент шестерні або чіпборд. У мене чіпборд - гілочка та напис. Обкладинку залишила собі бо попередню у мене забрали))


    Дякую дівчаткам-організаторам, що організували мене на одягання свого документу! Вітаю переможців!
http://talya-club.blogspot.com/2017/02/4.html

7 комментариев:

  1. тю..придумала, не сподобались... на смак та вигляд обкладинок не всяк товариш :) моїх теж в топах нема, проте, вже всі мають своїх хазяюшок, які дуже навіть задоволені :)

    ОтветитьУдалить
  2. )))) та я ж без образ. Просто констатую факт))))

    ОтветитьУдалить
  3. Інно, обкладинка дуже мила! А те, що комусь не сподобалося це - дурниці, головне щоб подобалося вам)))😉

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Людочко, дякую))) мені не завжди подобається те що роблю)))) дуже вимоглива до себе! А тут дійсно подобається!!!)))) Дякую за підтримку!

      Удалить
  4. Ну зачем так?) Все участницы СП умнички и хотелось бы выделить и показать каждую работу, но к сожалению дизайнеры вынуждены выбирать только 3 или 5 работ((. А это, поверьте, не так уж и просто! Ведь все они красивы , да и вкусы у нас всех разные). Не расстраивайтесь! Мне очень по душе Ваша обложечка! Спасибо, что творите с АртКлубом!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Валюш, да я правда без обид))))Сама ТОПы выбираю))))знаю как это. Я ж ктому и написала - что нужно все доводить до конца, даже если не попадаешь в топ! Спасибо за Вашу работу и интересные задания!

      Удалить
  5. Іннусь, я сама з артклубом робила перші обкладинки...не варто розчаровуватись , треба доводити справу до кінця !
    А обкладинка дуже ніжна!

    ОтветитьУдалить